Įsivaizduok, kad gyveni 2124m. ir turi masažo saloną. Kitam savo gyvenime.
Tau trūksta klientų ir sukuri reklamą kuri atrodo taip:
“Jauti nugaros skausmus?
Išbandei viską. Nuo specialių pagalvių iki masažų.
Skausmas nepraeina.
Mes išsprendėm šią problemą daugeliui kitų. Galime padėti ir tau!
Skambink mums telefonu +3705837372 ir rezervuok laiką vizitui.”
Ši reklama kogero pranoktų 91% dabartinių masažuotojų reklamų.
Bet mums reikia pranokti 99.9% konkurentų reklamų. Būtent tai mes dabar ir padarysim.
Mes naudosim dviejų žingsnių reklamą.
Kas yra ta dviejų žingsnių reklama???!
Būtent ji leidžia nukreipti tavo reklamos biudžetą tik į tuos žmones, kuriems aktuali tavo paslauga.
Paprastai tariant - tu nešvaistysi pinigų reklamos rodymui visiem žmonėms, kuriems nusispjaut ant tavęs.
Taigi, tu ne tik sutaupysi pinigų, bet ir ženkliai padidinsi pardavimus.
Dabar parodysiu kaip tai veiktų su fizioterapeuto reklama.
Mes neprašysim rezervuoti laiko masažui. Vietoj to mes paprašysim atlikti paprastesnį veiksmą. Pažiūrėti video arba tiesiog paspausti ant nuorodos.
Pavyzdys:
"Atlikite šiuos 5 pratimus ir sumažinsite nugaros skausmus per mažiau nei 3 dienas."
Siųskite juos į trumpą video arba blog postą, kuriame išties duodate patarimus.
Nemeluokite.
Visus susidomėjusius patarimais ir atlikusius jūsų prašomą atlikti veiksmą mes sužymime kaip “tikslinė auditorija”.
Tai yra pirmasis žingsnis.
Dabar grįžkime prie reklamos, kurią sukūrėme prieš tai:
“Jauti nugaros skausmus?
Išbandei viską. Nuo specialių pagalvių iki masažų.
Skausmas nepraeina.
Mes išsprendėm šią problemą daugeliui kitų. Galime padėti ir tau!
Skambink mums telefonu +3705837372 ir rezervuok laiką vizitui.”
Kaip manai kas atsitiktų jeigu šią reklamą mes rodytume tik tiems žmonėms, kurie skaitė mūsų blog postą ar žiūrėjo video iš pirmosios reklamos?
Nekvaršinsiu tau galvos su sudėtingais matematiniais išvedžiojimais, bet statistika rodo, kad pardavimai naudojant 2 žingsnių reklamas išauga apie 152%.
Įdomiausia tai, kad didžioji dalis verslų net nežino, kad toks metodas išvis egzistuoja.
Šį metodą galima pritaikyti kiekviename versle, įskaitant ir tavo.
Ir jeigu nori sužinot kaip tai pritaikytume tavo versle, susisiek su manimi atsakęs kelis klausimus čia —-> www.ejmarketing.lt/konsultacija
Iki greito,
Edvinas